تخفیف ماساژ ( هر 3 ماساژ یک ماساژ رایگان ) ،ماساژ سوئدی ، ماساژ یومیهو ، ماساژ تایلندی، ماساژ شیاتسو
گزارش شکایات | ثبت نام در سایت
ورود به سایت

ماساژ برای درمان بی خوابی


بهترین راهها برای داشتن خواب خوب و کاهش استرس و اضطراب

۱٫ماساژ کف پا:من راه حلی فوق العاده موثر و راحت تر از فشار نقاط براتون دارم
ابتدا یک تشت را تا مچ پا از آب پر میکنیم سپس یک لیوان چای دم شده را با یک قاشق غذا خوری نمک داخل آب میریزیم پاهارا به مدت۱۵دقیقه داخل آب نگه داشته و سپس با سنگ پا میشوریم این کار باعث میسود تمامی کانالهای انرژی کل عضوهای بدن باز شده و انرژی به بالترین سطح خود برسد، بطور کلی استرس و اضطراب ازبین می رود و فوق العاده خواب راحتی خواهید داشت😊
در این روش میتوان بجای چای از عصاره اسطوخدوس بهره ببریم
راه حل دوم برای پا بدین گونه هست ک یک تشت را پر از آب کرده درون آنرا سنگهای گرد(تیز نباشد که پا بریده شود)ریز میریزم سپس پاها را داخل ان گذاشته و پشت هم جابجا میکنیم این حرکت ۵ دقیقه انجام شود کل بدن ریلکس میشود🤗
راه سوم برای پا با استفاده از یک شانه که انتهای ان گرو میباشد کف پا را بصورت فشاری نقطه به نقطه پیش میرویم سپس با آن طرف شانه ضربه های ریز به کف پا میزنیم ۵دقیقه انجام این حرکت سیستم بدن را سرشار از انرژی کرده و خواب براحتی صورت میپذیرد😌.

۲٫ماساژ سر :باعث کاهش استرس و اضطراب و گردش خون بالا در سر که خواب را آسوده و دلچسب میکند در ماساژ سر دو نقطه زیر جمجمه هست که با فشار آن نقطات راحتر میتوان نتیجه گرفت.


۳٫ماساژ دست:کانالهای انرژی از تمامی عصوهای بدن در دست وجود دارد و میتوان با ماساژ دادن کف دست و نقاطی که گفته میشود مسیر و کانال انرژی آن قسمت را تحریک و باعث آزتدسازی انرژی شویم تا خواب آسوده ای میسر شود.

ابتدا دو نقطه را با انگشتان شصت ۳۰ثانیه فشار ثابت داده سپس ۳۰ثانیه بصورت دورانی و در انتها ۱دقیقه به بالا و پائین ببرید.

ابتدا انگشت شصت را به عمق نقطه نشان داده شده میبریم سپس بصورت دورانی ۲دقیقه حرکت داده و در انتها به سمت چپ و راست میکشیم.

با انگشت شصت نقطه نشان داده شده وسط دو زرد پی را در عمق ۱۰ثانیه دورانی ماساژ دهیم.